25 minuten
dit is de tijd die per week wordt besteed aan het lezen van Huis-aan-huis communicatie 25 minuten verdeeld tussen huis-aan-huisfolders en huis-aan-huis kranten, ongeveer 50% van de tijd voor elk type medium.
74% van Belgen
Lezen huis-aan-huis folders een of meerdere keren per week
Deze analyse van de Brand Media Monitor vindt om de twee jaar plaats en analyseert met name het mediagebruik van de Belgische bevolking (+15 jaar). Het blijkt dat vrouwen iets vaker dan mannen huis-aan-huis folders lezen
37% van de populatie
lezen de folders direct na het legen van de brievenbus. Een aanzienlijk deel van de ondervraagden leest de reclame direct zodra ze deze ontvangen hebben. Een gedrag waar u rekening mee moet houden bij het kiezen van uw publicatiedatum
86% kent de nee-nee sticker…
Bijna alle ondervraagden kennen dus de nee-nee sticker. Desalniettemin geeft 85% van hen aan het in de toekomst niet te willen gebruiken omdat ze reclame in hun brievenbus willen blijven ontvangen.